Andra Gogan

14707971_10209954915522662_6840282398893345285_oAndra Gogan, domnisoara cu zambetul mereu pe buze , cea pe care o cunosc din scoala generala, va fi de aceasta data, subiectul despre care voi vorbi.
Era colega de clasa cu Livia si erau si foarte bune prietene. Le vedeam zilnic pe holurile scolii, dar nu indrazneam niciodata sa vorbesc cu fata ale carei afise cu spectacole si lansari de CD-uri impanzeau usile si panourile scolii. Era o mica vedeta. Ne-am intalnit prima data fata in fata la un concurs de sah, la sfarsitul clasei a VII-a si, de atunci pot sa spun ca a inceput sa se infiripe intre noi o oarecare relatie de prietenie.
La sfarsitul clasei a VIII-a am mers toate trei in Grecia. Obtinusem o tabara gratuita. Ne-am cazat toate in aceeasi camera si ne-am distrat asa cum ne-au dictat cei 13-14 ani ai nostri de atunci. Imi amintesc ca intr-o seara am organizat o mica petrecere (galagie, muzica ascultata la maxim, stiti voi! ) si, cand cineva a ciocanit la usa, ne-am speriat atat de tare crezand ca este una dintre doamnele care ne insoteau, incat fiecare ne-am ascuns pe unde am putut. Eu am nimerit in dulap, Livia se urcase pe acoperisul balconului si cineva sarise pe balcon si statea spanzurat acolo riscand oricand sa cada sau sa fie vazut de altcineva din hotel…

In ultima zi, intr-un interval orar pe care grecii il respecta cu sfintenie ca fiind de odihna, ne adunasem in curtea hotelului toti cei 20 de colegi cu care venisem in tabara, iar Andra si-a luat chitara si a inceput sa cante. Avea un repertoriu bogat si era pe placul tuturor. A fost interupta de staff-ul hotelului, dar a continuat in camera. Tot timpul Andra a fost sursa noastra de muzica: la plaja, in camera, pe vapor, in autocar, oriunde… Ne incanta cu vocea ei si cu bucuria de a canta.

Acum Andra Gogan este o vedeta in adevaratul sens al cuvantului! Participa la emisiuni pentru copii, este invitata sa sustina concerte (a cantat alaturi de Frederico Ruggierro, a dansat cu Brodwoy si a fost vedeta mai multor baluri ale bobocilor), este protagonista emisiunii “I love Violetta” de pe Disney Channel, unde dubleaza si vocile unor personaje de desene animate.
In liceul unde invata, Colegiul National Iulia Hasdeu, Andra a infiintat de scurt timp o trupa de majorete. Repeta de doua ori pe saptamana si este foarte mandra de costumatia sexy cu care si-a inzestrat echipa de majorete.

Isi doreste foarte mult sa faca echipe de majorete in cat mai multe licee. Puteti sa va inscrieti la castingurile pe care le veti vedea anuntate prin scolile voastre, pentru ca ea va cauta pentru a va face sa “zburati” precum majoretele de la TV.
O informatie de ultim moment: trupa LITLLE STARS (Academia de dans Amicii), trupa de dans antrenata si coordonata de Andra, a participat de curand la un concurs international unde a obtinut locul I si s-a calificat in urmatoarea etapa, ce se va desfasura in Croatia. Sa le uram succes micutelor Larisa, Aysa, Emilia, Adela si Teodora! Si Andrei!

Martie 2015, Bianca Ladaru.

 


One thought on “Andra Gogan

Leave a comment