Tipuri de oameni de care nu am nevoie in viata

69275990[1]             Sunt inca foarte tanara, neexperimentata, ca sa zic altfel, insa am inceput sa trag niste concluzii despre viata, concluzii pe care am sa vi le impartasesc si voua. Nu pentru ca nu le-ati sti, ci pentru ca imi place sa vorbesc despre descoperirile mele, pentru ca sper ca cineva sa inteleaga ce traiesc eu, ce simt, si sa invete fara sa fie nevoit sa se confrunte singur cu situatiile neplacute pe care viata i le asterne in cale oricui.  

Voi vorbi despre tipurile de oameni despre care mi-am dat seama ca nu am nevoie sa-mi fie in preajma. Ma voi proteja intotdeauna de:

1. Oamenii care ma descurajeaza atunci cand le impartasesc cu entuziasm ce intentii de viitor am.

2. Persoanele de la care nu am ce invata.

3. De cei care nu-mi sunt alaturi in momentele de cumpana.

4. De cei care ma invidiaza.

5.Oamenii care ma cauta doar cand sunt pe val.

6.De cei care sunt inconjurati de oameni ca si ei, de speta searbada, care nu fac decat sa-si gadile orgoliul intre ei.

7.  De cei care nu fac niciodata nimic din altruism, nu cunosc sensul acestui cuvant.

8. De cei care imi cer sa-mi schimb standardul de viata, doar ca sa fiu pe placul lor.

9.  De cei care niciodata nu ma cauta, nu depun absolut niciun efort pentru a mentine o relatie intre noi.

10. Cei langa care sentimentul de libertate nu exista. 

11. De cei a caror nefericire ii face fericiti. Victimizarea este singura modalitate prin care se fac auziti si intelesi. 

Aveti si alte tipologii de persoane de care sa nu vreti sa va atasati? 

 

 

 

Bianca Ladaru


Leave a comment