Oamenii care conteaza

                    Moralitatea-multor-prieteni-ajuta-ma-si-ti-voi-fi-prieten-ca-sa-ma-ajuti-si-altadata1[1]                                                       O mare parte din timp mi-am petrecut-o intrebandu-ma daca oamenii ma accepta asa cum sunt, daca sunt suficient de demna pentru a sta pe langa un anumit tip de oameni. O perioada am pozat in omul care nu ia atitudine, care se preface de dragul celorlati; am fost omul care nu spunea “Nu”, tocmai ca sa nu fie judecat si respins de cei din jur. Acest comportament mi-a afectat insa, fara sa-mi dau seama, stima de sine. Cand am realizat aceasta, am incercat sa schimb ceva, m-am schimbat pe mine. Acum iau atitudine, sunt eu fara sa mai incerc sa impresionez de dragul de a fi acceptata. Acum am curaj sa spun “NU”.

                  Recunosc ca ma doare cand intalnesc persoane pe care le-as vrea in viata mea, dar care ma refuza, care-mi intorc spatele. Este adevarat ca se intampla sa gasesc si oameni care sa fie pe aceeasi lungime de unda cu mine, asta ma face sa ma simt fericita, dar, cum spuneam, doare refuzul. Si ma intreb “de ce?”. Stiu ca nu este nimic in neregula cu mine, chiar daca pe alocuri gresesc sau actionez sub actiunea unui impuls . Dar, eu nu sunt acea greseala, nici acel impuls de moment, iar cine vede dincolo de acestea, aceia merita sa faca parte din viata mea. De ce? Pentru ca ei nu ma judeca pentru ceea ce am facut, ei spera in mine si ma vor judeca pentru ceea ce vreau sa fac.                         Am invatat ca nu trebuie sa ma transform ca sa ma fac acceptata. Stiu ca oamenii ma respecta pentru ca mi-am facut niste limite pe care nu permit nimanui sa le incalce. Am inteles in sfarsit ca exista oameni care nu ma vor placea vreodata, indiferent de ceea ce as face si, sincer, nu am absoluta nevoie sa fiu placuta de toti.                            Realitatea cruda este ca doar cativa oameni te inteleg si te fac sa te simti bine. Doar cativa iti dau increderea de care ai nevoie atunci cand simti ca nu mai poti. Doar o mana de oameni iti ofera propriul umar sa plangi la nevoie. Acestia sunt cei care conteaza!

                                                                                                                       Bianca Ladaru

One thought on “Oamenii care conteaza

Leave a Reply

