Am vrut să-ți spun: ”mi-e dor de noi, iubite”tumblr_inline_n6osoxgtUw1se8ttj[1]

Am amuțit însă, când m-ai privit greoi

Și-am zis: ”copilă, mergi înainte!”

 

Am vrut să-ți spun: ”te iubesc, rămâi lângă mine”…

M-am îngrijorat însă, să nu te rănesc

Cerându-ți să renunți la tine.

 

Am vrut să-ți spun:”iartă-mă”, cu ochii plini de lacrimi și iubire…

Mi-ai spus nervos, când ai plecat: „uită-mă”

Și lacrimi am vărsat la despărțire.

 

Acum vreau să te uit și-alerg prin lume până obosesc…

O lacrimă n-am să mai vărs până ce

Dorul și iubirea pentru tine se sfârșesc.

Bianca Ladaru

 

 

 

Leave a Reply

