M-am intrebat curand ce-nseamna fericirea pentru mine

            Fireste ca aceasta intrebare mi-am pus-o in urma unui esec pe care l-am trait din plin, cu putin timp in urma. Este adevarat ca punandu-mi aceasta intrebare, am mai facut un pas inainte in viata, descoperind aspecte noi si gasind o logica a lucrurilor, la care nu ma gandisem pana acum.
            Ce inseamna fericirea pentru mine? Nu cred ca stiu exact ce inseamna, nu am o definitie pentru aceasta, dar stiu ca sta in lucruri marunte- intr-un zambet pe care-l primesc, intr-o privire de incurajare, de care am nevoie atunci cand sunt nesigura, intr-o imbratisare data pe furis, in causul cald al unei maini de baiat, care-mi tine cateva secunde degetele inghetate, in bucuria de a face un bine pentru un necunoscut, in zambetul inocent al unui copil care se joaca in parc si pe care il vad pentru prima data. Fericirea mea nu are un drum pe care trebuie sa-l parcurga, ea vine din lumea inconjuratoare si pleaca la fel de repede precum vine, nu inainte de a-si pune amprenta asupra sufletului meu.
           Vreau sa rad, sa traiesc, sa zambesc, sa ma bucur, sa fiu libera, sa cunosc-stiu ca toate acestea ma fac fericita. De cate ori am platit pentru toate acestea? De cate ori am fost fericita? Sincer, de putine ori. Grijile, starile tensionate, momentele de cumpana si de  nesiguranta ma impiedica adesea sa fiu libera in calea fericirii… Apelez uneori la trecut pentru a-mi readuce, pret de cateva secunde, o frantura din ceea ce m-a facut candva sa plutesc si traiesc in trecut cateva momente si nu-mi dau seama ca astfel distrug puterea viitorului asupra fericirii mele.
            As vrea sa am timp pentru mine macar o zi. O zi in care sa nu-mi pese de nimic afara de motivul vietii pe acest pamant. Macar o zi as vrea sa am timp sa ma gandesc la cine sunt cu adevarat, sa gasesc raspunsul la intrebarea *care este scopul meu pe pamant?*, o zi in care sa-mi descopar fericirea adevarata, care acum ma amageste precum o fata morgana.
           Iubirea este un motiv pentru a fi fericit? Asta ma intreb acum si inclin sa cred ca da, cu conditia sa reusesti sa traiesti clipa si sa nu-ti faci planuri. Iubirea nu are viitor; poti s-o transformi intr-un trecut frumos si s-o traiesti intr-un prezent viu. Dar, oare iubirea, este motiv real pentru fericire? Esti fericit daca iubesti fara sa fii iubit? Esti fericit iubind un suflet gol? Ce inseamna sa iubesti? Inseamna sa vezi in el un tu mai frumos? Inseamna ca visul se poate implini? Inseamna sa crezi, sa speri, sa respecti? Inseamna ca ti-ai gasit jumatatea care sa te completeze? Este, asadar, iubirea motivul fericirii?

            Fericirea are pentru fiecare o alta fata. A mea nu o are pe cea a iubirii fata de sexul opus, a mea sta in lucruri marunte .                                                                   Bianca Ladaru9-Love-Quotes-570x426[1]

Leave a Reply

