Adina Maria Tiplea, diriga din clasa aVII-a

Am intors multe file din cartea vietii mele; am pastrat in unele dintre ele unele dintre cele mai frumoase amintiri, amintiri care stau cu sfintenie intr-un cufar special al sufletului meu. Respir un aer boem rememorindu-le si zambete fugare imi brazdeaza fata, asemeni unor raze de lumina ce strabat timid coroana frunzoasa si deasa a unui copac.

Imi amintesc cu drag despre o fosta profesoara din generala, o profesoara tanara, frumoasa, blonda, mereu prezenta printre noi si dornica de a lua parte la actiunile unor copii suparaciosi/capriciosi. Un om cald si zambitor care-si improsca placerea de a fi dascal asupra noastra, incercand sa se implice, sa ne asculte si sa ne indrume. Dar noi, copii rebeli ai unei generatii frustrate, nu am stiut niciodata sa ne apropiem de ea, nu am fructificat niciodata implicarea omului tanar si altruist din fata noastra.

Eram in clasa aVII-a si Adina Maria Tiplea era in acel an diriginta noastra. Spiritul ei tanar si sufletul curat o faceau sa para in ochii nostri, in unele momente, nu cu mult mai mare decat noi.

Era tare suparacioasa cand nu-i impartaseam din “secretele”noastre si pe noi ne amuza aceasta foarte tare smile emoticon.

Se apropia Craciunul in acel an si cu vreo 2/3 ore de dirigentie dinaintea vacantei de iarna, doamna diriginta ne propune ceva inedit: Secret Santa! Era pentru prima data cand auzeam despre aceasta idee inovatoare si eram tare fericiti. A reusit sa ne capteze pe toti si sa avem impreuna acelasi scop comun: un Secret Santa deosebit, care sa dainuie in amintirile fiecaruia dintre noi.

Am tras la sorti <<cine cu cine>>si atunci, in acea zi, am fost cred, cei mai fericiti si mai frumosi copii. Sacosele cu cadouri, dulciuri, bradut, colinde si o doamna fericita ca reusise sa introduca ceva nou si frumos in sufletul fiecaruia dintre cei 22 de copii.

Sunt cu siguranta si alte amintiri pe care le am legate de diriga din clasa a VII-a( nu ati uitat, doamna, glumele lui Michell,nu? :))), dar aceasta mi se pare cea mai reprezentativa si de aceea am vrut sa o astern si pentru voi.

Va multumesc, doamna, pentru modul delicat si frumos in care ati implementat ceva nou in amintirile noastre.

Sa va intoarceti printre copii si sa faceti fiecare generatie sa zambeasca peste ani amintindu-si de profa care se implica, de profa zambitoare sau vulcanica:). Copiii va iubesc chiar daca nu vor sa va impartaseasca din secretele lor.241934_2207470202158_1679681095_oAdina Maria                                                                                                                                   Bianca Ladaru

Leave a Reply

