Interogatoriu

Interrogation

Buna,draga  cititorule!

Dupa  un  car  de  ani m-am  gandit  sa-mi  mai  verific  creatia, asa  ca intamplator  am vazut  ca am  fost  nominalizata  la Leapsa  de  catre ALEKOOSIE ,o  blogarita  faina  pe  care  o  urmaresc  de  ceva  timp.

Dupa  ce  am  iesit  din  ceata  am  citit  intrebarile  si mi  s-au  parut atat de geniale  incat  abia  astept  sa  termin  de raspuns,deci,sa-i  dam  drumul ! 😉

 1.Un vis mare, mare?

Cand  ma  fac  mare  vreau  sa calatoresc  prin  toata  lumea. E  o  pierdere  de  timp  sa  stai  intr-un  singur  loc  atunci cand  ai  atatea  de  vazut… ❤

   2.De ce scrii?

Ca  sa  nu  innebunesc,in  principal. Imi  place pentru  ca  ma  face sa  ma  detasez,pentru  cateva  minute,  de  la  grijile cotidiene. Cand  sunt  in  fata  tastelor,pur  si  simplu  uit  de  tot  si-mi  stabilesc  scopul  in  viata  pentru  urmatoarele  30 de minute:sa-mi  iasa  un  articol care  s-ar  putea  sa-i   ajute  intr-un  fel  pe  cei  care-l  citesc. Ma  face  sa  ma  simt grozav.

  3. Ce faci când plouă?

Iubesc  sa  stau  pe  terasa,cu  o  ceasca  de  cappuccino si  sa  privesc  natura  dezlantuita. Pur  si  simplu  pare  atat  de  tragic,de  frumos  si  de  placut! Cu  cat    e  furtuna  mai  abundenta cu  atat  e mi  frumos. Ploaia,aerul  acela  rece,mirosul aela  frumos  de  umed,tunetele,fulgerele…nu  stiu  ce  poate  fi  mai  frumos! (poate  Robert  Pattison ori  Paul  Wesley  in  camasa  suflecata  pana  la  coate,dar  in  rest  nu  stiu…)

  4. Cel mai amuzant film văzut?

La  Zanzanie-Un veritabil film frantuzesc  al anilor ’70 care ii  are  in   prim  plan  pe  Louis  de  Funes si  Anne  Girardot,doi soti  care  ajung sa-si faca zile  fripte in  moduri care  de  care  mai  traznite,dupa  ce  micul  industrias Guillaume Daubray-Lacaze (rol  jucat  de Louis  de  Funes) este  nevoit  sa-i extinda  fabrica pentru  a  indeplini o  comanda  mare.

  5. Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii?

Vampir! As  fi  fot  nemuritoare. Daca  astia  ar  exista,nu  mi-ar  displacea  sa  fiu  unul.

   6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?

Sincer  nu-mi  amintesc. La  mine  fiecare  zi  are  ceva  bun  si  ceva  rau  in ea.

    7. Viața pentru tine într-un cuvânt?

Intelepciune. Nu  stiu  daca  se  potriveste,numai  ca  tot  timpul   cred  ca  ar  trebui  sa  avem  incelepciunea  de  a  invata sa  fim fericiti indiferent  de  situatie, sa  oferim  mereu  ajutor celui  care  il  cere  si  sa  fim  mai  buni  cu  toti  cei  din  jur.

     8. De ce îți e cel mai frică?

Cel  mai  mult  mi-e  frica  de  intuneric. Nu  de  cel  de  afara,pentru  ca  iubesc  plimbarile  noctune,ci  de  cel  din  casa. Nu  supor  sa stau  in  afara patului noaptea, fara  lumina. Chiar  nu  pricep  de  ce,dar  pur  si  simplu  nu  pot. E  o  frica inexplicabila  care  ma roade…

     9.Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea?

“Gorgon  City-Imagination”-o  melodie  deep  house care  mi  se  pare  geniala. O s-o  ascult  pana  o  s-o  urasc!

      10. De ce te uiți la filme?

Urmaresc  filme pentru  ca imi  place. Ai  posibilitatea  sa  privesti  viata  din  perspectiva  personajului,sa  vezi  dinauntru,cu  bune,rele  si  tot  tacamul,o  groaza  de  vieti ale  unor  oameni  care   de care  mai  diferiti.

……

Mi-a  placut   enorm  sa  raspund  la intrebari si  nici  n-am  observat  cum  trece  timpul…Acum  trebuie  sa  dau  mai  departe  leapsa  asta, asa  ca  te  nominalizez pe  tine,draga  cititorule,sa-mi  raspunzi  la  urmatoarele  intrebari:

  1. Daca  ai  avea  ocazia  sa  dai  timpul  inapoi si sa  schimbi  cursul  Istoriei,ce  ai  schimba?
  2. Meseria  visurilor?
  3. Daca  ai  avea  posibilitatea  sa  locuiesti  ORIUNDE  in  lume,unde  ai  fi  acum?
  4. Ce  parere  ai  despe  nevazatori?Cum  sunt  acestia  in  viziunea  ta?
  5. Filmul  sau  cartea? (mentioneaza  si  preferatul/preferata)
  6. Ce-ai  face daca  ai  afla  ca este  sfarsitul  lumii  in  5  zile?
  7. Culoarea care  iti  place?
  8. Daca  n-ai  fi  fost  om,ce  fel  de  animal/fiinta  mitologica/supernaturala ai  vrea  sa  fii?
  9. O  excursie  la  un  hotel  select  de  5  stele,sau  una cu  cortul,in  natura,sub  50 000 000 de  stele?
  10. Ce  ai  face   daca  ai  afla  ca  o  sa  ai  pana de  curent  15  zile?

Da  mai  departe  leapsa  asta,provocandu-ti  cunoscutii sa  raspnda  si  ei  la  propriile-ti curiozitati, fiindca-i  faina si  n-ai  nimic  de  pierdut! 😉

Read  you  again!

2 thoughts on “Interogatoriu

Leave a Reply

