Olimpiada de pitiponceala

Curand se vor deschide portile scolilor din Romania si ma gandesc plictisita la olimpiada de pitiponceala din randul boboacelor, olimpiada care se va organiza in toate liceele din tara. Nu se poate sa nu ne alegem in fiecare an pitipoanca reprezetativa a liceului, ca doar la ea ne vom raporta pe parcursul unui an intreg in ceea ce priveste Clasa si Feminitatea.

Si parca le vad defiland pe holurile lungi, cu pleata creata in vant, arborand un zambet eclipsator de madona .Mi le si inchipui cum incearca sa stranga voturile baietilor(bobocilor) neiesiti in lume, cu cate un zambet rapitor sau cu cate o vorba de duh aruncata din fuga fara noima printre copii.

             He- he, fetite fara minte, care vor improspata randurile pitipoancelor.

Dar, ce ne facem, fratilor, cu purtatoarele de lanterna rosie din anii anteriori? Ele, pitipoance “batrane” , cu experienta,  inca ravnesc la titlul suprem si inca isi mai dorescsa fie in centrul atentiei.

             Sa le vedeti impopotonate si manjite( nu machiate), pe tocuri si cu tinute care striga vulgar catre masculii prezenti in sala, cu aere de taranci obosite abia sosite -n oras, acestea defileaza la fiecare olimpiada de parca ar fi puse pe repeat. :)))). Si tot bosumflate termina sesiunea de examene. Sarmanele fiinte :))). Anul acesta va fi ultima strigare pentru unele dintre ele, va fi ultima sansa sa puna mana pe prestigiosul trofeu “miss piti “.
                                                                              Bafta, Pitzi !
                                                                                                                                                           IMG_48733731262823[1]Bianca Ladaru
24 thoughts on “Olimpiada de pitiponceala

  1. esti o fata trista,daca nu iti convine modul in care evolueaza tineretul in ziua de astazi poti oricand sa te duci inapoi in zona rurala,ca si asa suntem prea multi la oras

    Like

    1. Esti probabil un mascul fara creier dominat de hormoni gata sa cazi in genunchi in fata unei zdrente si sa-i oferi totul, nu?

      Like

  2. Nu,realizez ca asa e societatea zilelor noastre fara sa imi bat capul cu aceasta problema.Am zis ca daca nu poate tine pasul cu oamenii care sunt in cercul urban(suna si este foarte capitalist) se poate indrepta catre zona rurala,unde sunt apreciate “fetele cuminti”.Si in oras sunt apreciate,insa nu de toata lumea.Zi buna,se pare ca la o remarca se raspunde agresiv aici :D.

    Like

  3. Andrei Balan, cine a spus ca se vaita din cauza fetelor in trend?:))) Le privesc cu oarecare interes evolutia pentru ca ofera spectacole extravagante si gratis. In societatea de azi cred ca lipsesc bordelurile, cel putin in mediul urban, cel cu care te lauzi cat de evoluat este ;). Ai dreptate, de ce sa ne batem capul? Sunt fete pentru toate buzunarele si gusturile, ca doar suntem capitalisti, dom’le :))))

    Liked by 1 person

  4. Vai de viata ta. Esti prea ratata. In locul tau mi-ar fi rusine sa comentez cu fata aia…daca ai vrut sa intrii la miss si nu ai putut nu trebuie sa le faci pe altele pitipoance si taranci. Stai in clasa toata ziua si ai tupeu sa vorbesti despre oamenii care au viata sociala, nu ca tine. Zdreanta!

    Like

    1. Te simti ? Ia povesteste-ne despre viata ta sociala? :)). Pe unde ai poposit in ultimele weekend.uri?:))) Imi place educatia ta, ai invatat exact ce trebuia acasa, cum sa fii o adevarata pitipoanca fara caracter:)). Staun in clasa zici? Si ce ai vrea?! Sa fiu pupincurista ca tine si sa ma inconjor de oameni josnici si fara careter, ca tine? Ti-am lasat loc, nu te bucuri? Am o ultima intrebare : ai castigat cu fata la miss? :)))

      Like

  5. fetita tu esti frustrata rau…nu inteleg cum o mironosita ca tine comenteaza si barfeste cu atat de mult tupeu despre o persoana despre care nu stie NIMIC! Pe bune, tupeul e bun si el pana la un punct. Si te-ai facut de ras..”ai castigat cu fata la miss?” In general miss e un concurs de frumusete deci da, a castigat printre altele si cu fata. Ai intrecut de mult limita penibilului, uneori in viata cel mai bine e sa stai in banca ta, mai ales cand persoana de care vrei sa te iei nu ti’a facut nimic. Inainte sa publici ceva vezi sa fie si adevarat ca altfel iti fura Cancanul povestile de viata. Get your facts straight!

    Like

      1. Articolul ala este orice numai frumos nu. E scris prost, la fel ca majoritatea articolelor tale. Sunt pline de bullshit, tristo. Iti dai cu parerea aiurea in tramvai? Foarte bine, dar nu la adresa prietenilor mei. Daca si tu esti curioasa care e persona despre care scrii ai o problema maaare=)))) Imi e foarte mila de tine, sincer. Daca iti vedeai de treaba ta si nu comentai aiurea lumea era un loc mai bun. Nu ii pasa nimanui ce parere ai tu despre miss Cantemir 2012, sau despre oricare miss care a urmat, scumpo. Te crezi inteligenta ca ai invatat sa citezi din “hateri” si ca stii sa folosesti un blog? Bai, haterii astia printre care cica stai tu de 3 ani, s’ar putea sa nu fie toti prosti si tu singura desteapta intre ei. Nu cred ca ai stat cu fiecare in parte sa il cunosti sa vezi care “mananca rahat”(ca doar te respecti, vorbesti frumos) si care nu. In general cand tu ai o problema cu toata lumea problema e posibil sa fii tu. Poate daca nu recitai poezii la preselectii nu mai ajungeai asa. Pacat. De unde stii tu cu cine se inconjoara Iulia? Ai stat tu macar 5 minute cu vreun prieten de’al ei sau cu ea ca sa zici ca sunt oameni josnici si fara caracter? Nu te ameninta nimeni papusa, dar esti vai de capul tau, iti spun sincer. Nu stii ce vorbesti, e plina lumea de “destepti” ca tine.

        Like

      2. Uite cat esti de inculta, ca sa spun altfel. Cine a spus ceva despre miss 2012?! Te felicit, tocmai ti-ai batut joc de ea, i-ai dovedit ca esti o prietena adevarata :)))). Doar nu-ti inchipui ca m-a “haterit” tot liceul? :))) Doar prostii, normal, ca cei destepti isi cunosc locul. N-am avut absolut nicio problema cu nimeni, ele au avut ceva cu mine( ele=cele carora nu le ajungeau baietii)si avand cei 7 ani de acasa am zis sa nu-mi pun poalele in cap. Doar ca s-a gasit una mai tare decat toti, care a tacut si ea pana la urma :))), nu ma pune sa scriu despre ea(nu din nou; totul era, pana la urma, adresat unei singure persoane, dar cei care se regasesc in ceea ce scriu sunt multi :))). Eu vorbesc frumos?:))). Este ultimul raspuns pe care ti-l dau, “papusa”.
        Prostii sunt cei care se baga, sunt cei care iau cuvantul in numele altora, sunt cei fara demnitate, sunt cei care pun etichete…..Era bine daca nu comentai, asa cum ti-am spus, doar daca nu te simti ;).

        Like

  6. Te-as ruga in primul rand sa te uiti de doua ori inainte sa scrii, iar in al doilea rand sa te opresti din a comenta. Nu cred ca ma cunosti incat sa iti dai cu parerea despre cum sunt, ce caracter am si mai ales sa ai tupeu sa ma faci pupincurista. Miss-ul este doar un concurs, nu te descrie ca persoana, nu te mai oftica. Nu inteleg ce placere ai sa vorbesti urat despre persoanele cu care nu ai absolut nici o tangenta. Sunt sigura ca ai multi prieteni daca faci asa, iar colegii tai te iubesc maxim. Vad ca pe net esti tare in gura, sa vedem daca si face2face esti la fel. Daca aveai ceva de zis imi spuneai in fata si nu numai mie, oricarei fete de la miss cu care vad ca ai probleme. Ma bucur cand ma hatereste cineva, inseamna ca sunt deasupra ta.( nu ca ar fi trebuit sa imi confirmi asta ). Sincer nu cred ca iti permiti sa ma faci pitipoanca, mai intai afla ce inseamna cuvantul asta. Si ca sa stii si tu, om josnic si fara caracter esti tu, pentru ca tu esti aia care are un blog si comenteaza prost despre lume, nu eu. Scuza-ma ca te anunt dar esti penibila. Cat despre prietenii mei.. nu ai ce comenta, papusa! Eu macar am prieteni care ma cunosc pentru ce sunt eu cu adevarat, nu pentru ce scriu pe un blog de no-lifer. Te pup

    Like

    1. “Nu cred ca ma cunosti incat sa iti dai cu parerea despre cum sunt…”
      ” Nu inteleg ce placere ai sa vorbesti urat despre persoanele cu care nu ai absolut nici o tangenta.”
      “Ma bucur cand ma hatereste cineva, inseamna ca sunt deasupra ta.( nu ca ar fi trebuit sa imi confirmi asta ).”
      “Si ca sa stii si tu, om josnic si fara caracter esti tu, pentru ca tu esti aia care are un blog si comenteaza prost despre lume, nu eu. Scuza-ma ca te anunt dar esti penibila.”
      Am extras cateva fraze din ceea ce ai spus. Am vorbit urat despre cineva, despre cine? Da-mi un nume si recunosc ca este asa.
      Am blog si scriu ce vreau, fa-o si tu pe blogul tau. Daca nu-ti convine nu mai citi, e simplu,nu?
      Daca nu ai nicio tangenta cu mine, cum iti permiti sa spui ca n-am viata sociala, ca n-am prieteni, ca sunt o zdreanta? Repet intrebarea, ca poate nu ai inteles, o si reformulez : te simti cumva cu musca pe caciula? Cat despre hateri :))))), de 3 ani printre ei m-am obisnuit. Au mancat rahat cu pumnii, deci :))). A, incearca sa gandesti cand scrii, ca penibila esti tu, ti-am demonstrat exact cu cuvintele tale. Incearca sa nu ameninti, au incercat si altii si s-au lasat pagubasi ;). Fii tare-n gura cu cine se ia de tine :)Bafta!

      Liked by 1 person

  7. Pai cred si eu ca nu te’a haterit tot liceul, ca nu esti asa importanta. O suni iar pe mami si suni la politie? 😦

    Like

  8. Nu crezi ca n-ar fi trebuit sa fiu deloc haterati?:))))
    La politie suni cand ai probleme cu gasti, nu?(ce alte probleme mai ai in liceu?). De ce sa ma incurc cu ele? Ai grija ca intri pe teren minat, iti bati joc de-o alta “prietena”, cea pentru care am sunat la politie*. Nu o face sa se simta prost pentru ca esti tu proasta si ma faci sa povestesc …..Mi-am descoperit fanul numarul 1 :)))))

    Liked by 1 person

  9. Asa te’a educat mami, sa faci proaste persoanele cand nu mai ai argumente sau cand te simti incoltita? Eu ti’am zis cu frumosul sa ai grija de cine te iei in postarile tale celebre de om foarte inteligent. Sa’mi prezinti si mie fanul tau numarul 1 cand ai putin timp liber, scriitoarea lui peste prajit

    Like

  10. “In general miss e un concurs de frumusete deci da, a castigat printre altele si cu fata”.
    . Uite ce incoltita ma simt:))). Ia fa o demonstratie de prostie pura si vino si explica in ce altfel de mod a mai castigat prietena ta concursul de miss?!Printre altele cu fata, printre celelalte…?
    “scriitoarea lui peste prajit”? Esti neagra in ceru gurii ca magaru in varfu’ ….:D

    Like

  11. Nu inteleg de ce ai scris acest articol. Daca ai o problema cu cineva vorbeste cu persoana respectiva si rezolvati-va treburile sau ignor-o pur si simplu..
    De ce trebuie sa iti speli rufele in public?
    Tu poate nu realizezi, dar, cu ceva timp in urma, ai scris un articol intitulat “Stop bullying”, iar acum le jignesti pe toate fetele care au fost la miss sau care vor fi numai din cauza unei singure persoane din aceasta categorie. Din cate se pare esti pro bullying pentru ca tu critici si jignesti in articolul acesta. Dupa parerea mea, esti oarecum geloasa pe fetele de la miss, considerand ca nu ai precizat nimic de baietii de la mister, iar asta e un lucru rau daca nu inveti sa faci diferenta intre invidia care te motiveaza si cea care te roade in interior.
    Este vizibil faptul ca ai o problema cu o fata care a fost la miss, dar nu mi se pare corect sa le bagi pe toate in aceeasi oala si sa le jignesti, mai ales ca nici macar nu le cunosti.

    P.S. Cred ca toata lumea a inteles ce ai vrut sa demonstrezi prin acest articol, avand in vedere ca “cei destepti isi cunosc locul”.

    Like

  12. Bianca esti penibila. Stai linistita ca nimeni nu tace cand te intalneste. Este imposibil! Tu esti imposibila cu modul tau de a gandi. Tot ce se poate face in privinta ta este sa te ignore, pentru ca te simti amenintata si de un” pardon” sau ” da-te mai asa” , iar apoi fugi la prima persoana pe care o intalnesti si faci din tantar armasar! Ai depasit de mult limita bunului simt despre care ai tot pomenit in aceasta tentativa de blog. Daca vrei sa nu mai sara lumea, comenteaza de vreme, prieteni( daca ai), intamplari sau inventeaza ceva , in loc sa comentezi legat de unul sau una.

    Like

Leave a Reply

