Cu ochii larg deschisi spre cerul instelat am incercat sa vad, pentru prima data, o stea cazatoare si sa-mi pun o dorinta

Pe 12 august am fost sa vad “ploaia de stele”. Cu ochii larg deschisi spre cerul instelat am incercat sa vad, pentru prima data, o stea cazatoare si sa-mi pun o dorinta. Nu am fost atat de norocoasa incat micii astrii sa dea reprezentatii furtunoase pentru mine  😦 .Dar, tare mult as fi vrut sa-i cer sa-mi implineasca o dorinta ce-mi arde inima….Imi doresc, in strafundurile sufletului, sa am mana pe care sa o strang, cand simt nevoia de apropiere fizica; imi doresc sa vad sclipirea unui zambet coplesitor in privirea dezmierdatoare a unui baiat; imi doresc sa vina momentul cand sa-i comand inimii;”opreste-te, nu mai galopa nebuneste in  pieptul meu!”. Vreau sa iubesc,  sa intalnesc iubirea aceea magica, pe care gandul meu o tot modeleaza de la un timp incoace. Trupul vreau sa-mi freamate si  bratele sa nu  se mai opreasca din imbratisari; cuvintele sa se intreaca intre ele in dezmierdari si buzele  sa fie fericite  sa le rosteasca.

Tu, imaginatie, as vre1181141[1]a ca intr-o  zi sa-ti pot spune: te-am invins! El este mai bun  decat rodul  tau, este jumatatea care ma completeaza, care ma defineste..

Pe voi, perseidelor, va astept anul viitor, nu ma grabesc, am  bac  anul  asta :(.                                                                                   Bianca Ladaru

Leave a Reply

