Cea Mai Buna Prietena ?!

Va spuneam parerea personala, nu cu mult timp in urma, despre prietenia intre fete. Azi vreau sa readuc in discutie acest subiect povestindu-va incercarea mea de a ma imprieteni cu o fata.

Este frumoasa si invatam in  acelasi liceu. Ce m-a atras la ea prima data? Sincer-frumusetea exterioara :))).Aveam cunostinte comune si asa  am ajuns sa ne salutam pe holuri, atunci cand ne intalneam. Este adevarat ca era(este) fitoasa (constienta fiind de frumusetea ei) si nu-mi placea acest aspect, dar…Intr-un moment de cumpana pentru mine, sau din curiozitatea specifica celor 16 ani ai ei, s-a apropiat foarte mult de mine. Experienta mea cu fetele, sau dorinta de a avea pe cineva care sa ma asculte, m-a determinat sa ma descarc de povara sufleteasca si i-am impartasit astfel ceea ce altii din liceu nu aveau sa stie vreodata(credeam eu:))). Vazand ca am incredere in  ea, profitand de acest aspect slab al meu, a incercat sa ia atitudine, sa iasa in  fata imprastiind zvonuri, mintind, ocolindu-ma, intorcandu-se din drum ca sa nu ne intersectam…Nu eram oarba, nici surda, si m-am schimbat radical fata de ea. Scorpionul din mine, care nu stia sa ierte, lovea dur si fara regrete.

A urmat un an de tacere intre noi, timp in  care mi-am rezolvat problemele cu cei din clasa(cu cea din clasa defapt), si dupa un an,  timp in care nu mai schimbasem nici macar un “buna”, ma trezesc cu scuze din partea ei si cu rugamintea de a o ierta. Mi s-au parut sincere scuzele, recunosc, si desi nu acord niciodata a doua sansa nimanui, am zis “hai, sa fie si un lup mancat de oaie”. Nu am vorbit despre ce a fost (imi era sila de minciunile pe care stiam ca mi le-ar fi spus), si am continuat de unde ramasesem. Este adevarat ca nu mai puteam sa fiu la fel,  intepam din instinct si imi  placea.

Acum cateva seri, ma saluta din nou, dupa o pauza de vreo doua luni,best-friends-forever-facebook-covers-1986[1] si ii zic sa iesim si sa vorbim; propune o intalnire undeva la 10 zile distanta. Serios?! Daca nu vrei sa  ne  vedem si ti-e rusine de tine, de ce nu ma lasi , fata mea, in pace?

Ea era candva “prietena” mea, fata in care pentru prima data in viata am investit incredere. Mi-a dovedit ca nu a meritat si mi-a atras atentia asupra fetelor. Asa am descoperit fatarnicia, invidia si ipocrizia.

Ziceti voi, exista prietenie intre fete?

P.S. : revin in urmatorul articol cu o alta “fata” care imi era  prietena si iesea cu baiatul cu care eram intr-o relatie. Stati aproape :).                                                                                                                                    Bianca Ladaru

Leave a Reply

