Mai, natangilor, daca o fata vorbeste cu voi, rade si glumeste, nu inseamna ca vrea sa va f…! Inseamna ca este educata, fara fite, ca nu face diferente intre urati/frumosi, bogati/saraci si va trateaza pe toti in mod egal.

Vorbeam aseara cu unul dintre putinii mei prieteni, un om deosebit, pe care vi l-am prezentat intr-unul din articole si, dintr-una in alta, am ajuns sa vorbim despre scoala(era inevitabil, cred). Aflu ceva ce nu m-a mai mirat, desi credeam ca aceste zvonuri tembele au incetat acum mult timp. As, m-am inselat.

Era putin retras in conversatie (si-a revenit pe parcurs, ca intotdeauna  dealtfel)si ma intreaba la un moment dat daca vorbesc cu el pentru ca-mi place de el( se referea la modul acela in care o fata place un baiat, se  da la el, ar vrea sa fie cu el). Am  inceput  sa rad pentru ca aceste  afirmatii demne de copii  de 12  ani, le mai auzisem in clasa,  anul trecut, de la o fata care,  vazand ca ma  inteleg bine cu baietii, a crezut ca ma dau la ei. Ba  mi-a strigat in gura mare ca sunt cu 8 baieti din clasa( voi povesti toate acestea si multe altele in cartea mea si in mici articole pe care vi le voi arata inainte sa apara cartea.).

Oameni  buni, cata idiotenie se ascunde in ceea ce se numeste  cap si se  pare ca-l purtati pe umeri?! Mai, natangilor, daca o fata vorbeste cu voi, rade si glumeste, nu inseamna ca vrea sa va f…! Inseamna ca este educata, fara  fite, ca  nu  face diferente intre urati/frumosi, bogati/saraci si va  trateaza pe toti in mod egal.

Prietenul meu mi-a zis, oarecum rusinat, ca un prieten de-al lui l-a avertizat ca vorbesc cu el doar pentru ca vreau sa ma dau  la el…Helau, tu,  ala cu avertizarile, as  vrea sa stiu cine esti, sa vad pe cine am f…si nu i-am platit, pentru ca am auzit ca atunci cand m-am dat la tine, aveai iubita. Ce rusine ar trebui sa-mi fie, pacat ca nu-mi este :P.

Treziti-va, fraierilor!O fata daca va vorbeste frumos vrea, sa v-o traga(schimbare de  roluri ;)), daca nu va vorbeste, inseamna ca va trateaza ca pe imagini_haioase_cu_doctorul_bacalbasa[1]niste idioti(asa cum ii spunea o taranca din  clasa mea dirigintei, la un moment dat).

Alo, astia neplatiti, dar f…, sunteti mult prea  insignifianti pentru a se da vreo fata la voi. Maturizati-va, capete seci, ganditi ce spuneti si  mai ales  aratati, dracu, ca aveti 18 ani, nu 12.

Cius                                                                                                        Bianca Ladaru

One thought on “Mai, natangilor, daca o fata vorbeste cu voi, rade si glumeste, nu inseamna ca vrea sa va f…! Inseamna ca este educata, fara fite, ca nu face diferente intre urati/frumosi, bogati/saraci si va trateaza pe toti in mod egal.

Leave a Reply

