Despre limbajul non-verbal…

Am incercat de foarte multe ori sa-mi dau seama daca anumiti baieti ma placeau incercand, prin  diferite metode, sa ma apropii de ei si sa socializez.

Cred ca aveam  vreo 14 ani cand a inceput sa ma tulbure intrebarea “oare ma place?”.Cum experienta mea era nula si nu aveam curaj ca prietenele mele, sa ma imprietenesc cu anturajul celui  de care-mi placea,sincer, mi-a fost foarte greu sa inaintez.Imi era pe de-o parte teama ca poate nu ma place si sa nu inceapa apoi  sa faca glume, pe de alta parte,  ma intrebam “si, daca ma place, ce fac mai departe?”.

Haideti, fetelor, stiu ca toate v-ati pus aceleasi intrebari ca si  mine la  un moment dat, stiu ca toate ati fost emotionate pentru pasii mici(inainte) pe  care i-ati facut sau, dezamagite cand el nu va vedea eforturile…

Cand am  mai crescut si am mai scapat de timiditate, am inceput sa ma axez oarecum pe limbajul corpului, pentru ca celelalte jocuri, sau intuitia feminina, nu mi se mai pareau de ajuns.Si astfel am reusit sa compar tipuri de baieti si de comportament, am reusit sa  inteleg mai bine limbajul non-verbal si am putut  sa flirtez exact cu cine-mi placea si sa ma feresc de cine nu este incantat de prezenta mea.

Eram intr-o zi intr-un  cerc in care era si un  baiat de care-mi placea foarte mult. Am observat ca aranja el  lucrurile intr-un  fel ca eu si el sa stam mereu fata in fata. Cand ni se intersectau privirile, imi  zambea asa-smechereste, din coltul gurii. Cand ne-am despartit a reusit sa se apropie  de mine si, vadit inconstient,  mi-a  atins cotul cu bratul lui, pentru ca apoi sa-mi zambeasca intr-un fel care m-a facut sa rosesc pana la radacina firului de par.

Ne-am intalnit “intamplator” si in alte dati si am  descoperit si alte manifestari la el care imi spuneau ca ma place;n-am sa uit  pozitia lui  dreapta, cu picioarele departate, pe care  a arborat-o intr-o zi , cand din senin, in timp ce ceilalti vorbeau despre unde o sa mergem  la sfarsit  de saptamana.Parca ar fi vrut sa-mi arate prin umerii aceia drepti si prin pieptul umflat si indreptat inspre mine, ca el este baiatul cel mai potrivit(si sexy), bun pentru mine ;).Este adevarat ca am zambit pentru ca mi s-a parut haios sa-l vad asa, dar am inteles din nou mesajul fara cuvinte pe care mi  l-a transmis :).Cand i-am zambit, am observat cum i s-au dilatat pupilele si am simtit privirea lui(care ma ardea), cum se muta de la fata spre gat si mai jos.As fi vrut sa-l sarut, recunosc.

Au urmat apoi intalniri accidentale, convorbiri la telefon, apropo-uri si, intr-un final, a prins curaj si  m-a luat in brate, fara vreun  pretext. Sincer, asta asteptam si eu-o imbratisare 😀exemplu2[1]                                                                                                                      Bianca Ladaru

Leave a Reply

