Let’s talk about…gaming!

brothers-a-tale-of-two-sons

Buna,draga cititorule!

Azi  vreau  sa  discutam  despre o  pasune  mai  veche  de-a  mea si  anume  despre  jocurile  pe   calculator..

De  mica am  fost  gamer-ita. M-am  indeletnicit  cu  aceasta  “ocupatie  extra-curiculara”  de  prin  clasa  a  patra  cand  incepusem  sa  joc  jocuri  vechi,gen  Lion  King,Prince Of  Persia, Mario,Wolf,Doom,jocuri  pe  care  le  aveam  instalate  pe  calculatorul  meu  din  90 si  ceva,pe  care  il  primisem  cadou  de  la  tata. Tin  minte  ca  il  cumparase  de  la  vecinul  din  colt,preieten  de-al  lui  foarte  bun.

Anii au  trecut,dar  eu  tot  cu  aceleasi  pasiuni  am  ramas… Acum  mi-am  instalat  cateva  jocuri    de  pe CD-urile  celui  mai  bun  prieten(“fratele” meu),care  este  atat  de  bun  cu  mine  incat  mi  le  imprumuta! (Thank’s  man,you’re  the  real  MVP!*lacrima*)

Acum  ca  v-am  spus  povestea  acestei  pasiuni,una  destul  de  neobisnuita   pentru  o  fata,vreau  sa  trecem  direct  la  subiect.

Am  observant ca  de  cele  mai  multte  ori  gamerii  sunt  priviti  cam  ciudat  de  societate,iar   de  cele  mai  multe  ori  se  crede  ca   jocurile  video  sunt  o  pierdere  de  timp  si  nu  rezulta  nimic  pozitiv  din  acestea. Sunt  satula  sa aud  chestiile  astea  fara  sens,asa  ca am  hotarat  sa  va  spun  cate  ceva  despre  adevarata  valoare  a  jocurilor  video.

S-a  demonstrat  ca,in  unele  cazuri, jocurile  video  pot  sa  reduca anxietatea şi stresul, sa  restabileasca  funcţiile motorii (în cazul celor cu probleme de mobilitate) şi  sa îmbunătăteasca  vederea, dar nu numai.Datorita  eliberarii  unor  cantitati  de  hormoni,acestea  ne  sporesc  atentia  si  concentrarea,ducand  la  o ma  buna  coordonare si  perspicacitate,scazand  timpii  de  raspuns  la  o  actiune  provenita  din  afara. Cele  pe  consola iti  mentin,  inima  sanatoasa,reusind  sa “nimiceasca” principalii  factori  de  risc  pentru  blolile  cardiovasculare. Un  studiu  a  aratat  faptul  ca  ele  pot,de  asemenea  sa  amelioreze,cu  ajutorul  efortului  psihic,durerea  fizica, reduc stresul şi depresia.

Probabil nu ţi se pare cea mai eficientă metodă prin care să îţi înveţi copilul să fie mai activ, însă dacă îţi laşi copilul în faţa ecranului TV jucându-se jocuri interactive specifice vârstei sale, acestea îl pot ajuta să aibă un mai bun control asupra abilităţilor motorii, sunt de părere cercetătorii australalieni.

De asemenea, jocurile video pot conferi sentimentul de putere, anduranţă şi spiritul de luptător, elemente esenţiale de care avem nevoie pentru a supravieţui în situaţii limită şi cu resurse limitate, pentru a trece cu bine peste încercările vieţii.

In  incheiere  vreau  sa  te  intreb:Care-i  cel  mai  fain  joc  pe  care  l-ai  jucat?

Leave a Reply

