Binnk Bercescu. Azi,pe ea vreau sa v-o prezint.

binnk
Vine din Colegiul Economic A.D Xenopol, are 16 ani si un par carliontat si frumos, pe care multe dintre noi il ravnesc.Dar nu parul ei vreau sa vi-l descriu, ci talentul acela care zace in ea si pe care doar niste activitati extrascolare il “exploateaza” uneori.
Cei din liceul ei au avut privilegiul de a face cunostinta cu acest talent al ei pentru prima data, anul trecut,de Halloween ,cand impreuna cu colega de banca, Teodora Ungureanu,a dat o reprezentatie in sala de festivitati neincapatoare a liceului. Au cantat impreuna si au facut-o atat de bine ,incat sala toata fredona cu ele si pe fetele lor era acea destindere si placere,pe care le simti atunci cand faci exact ceea ce-ti place.Pentru cateva minute si-a tinut colegii in priza, conectati la melodii ritmate, de top, cu efect si rasunet printre elevi si profesori.”Colegii nu stiau de aceasta pasiune a mea si i-am surprins pe toti impreuna cu colega mea de banca-Teodora Ungureanu.Am facut impreuna un colaj muzical si l-am prezentat cu brio in sala de festivitati.M-am simtit extraordinar si la inceput am avut emotii …dupa,cand toti cantau cu mine si aplaudau,atunci m-am simtit ca in al noualea cer. Asa m-am facut remarcata printre colegi si profesori si doamna director m-a tinut minte si m-a implicat si in alte activitati.”
Sora mea,care este in acelasi liceu cu Binnk, a venit atunci foarte incantata si multumita de spectacol si prin ea am aflat despre Binnk.Haideti sa va spun cate ceva despre ea.Canta de la cinci ani(si asta a crezut ca va face toata viata), cand,impinsa de mama ei a intrat in grupul de copii Do-Re-Mi.A inceput cu canto, apoi a urmat pianul, doar ca s-a simtit mereu atrasa de partea de voce si pe asta s-a axat mai departe.Domnul profesor de atunci face parte acum din Deep Central(haideti ca ii stiti pe cei de la Deep Central).Acest profesor a indrumat-o la sase ani sa se inscrie la primul concurs, unde din cauza emotiilor uriase, nu a excelat.Dupa aceasta prima nereusita a filmat cu Do-Re-Mi un videoclip la piesa “Mama”(il puteti cauta pe Youtube).
Din cauza unor probleme financiare a fost nevoita sa se opreasca pentru un an din a mai canta si despre acel an,Binnk spune :”atunci, timp de un an,am fost cel mai trist copil”.Lucrurile au intrat pe un fagas normal insa si a revenit la pasiunea ei.S-a inscris in Rainbow Kids si aici au urmat cei mai frumosi ani ai ei.Aici are cele mai frumoase amintiri alaturi de personae care acum,ca si ea, incearca sa-si cladeasca usor o cariera. Aici a inregistrat melodii, s-a prezentat la diferite concursuri, a castigat impreuna cu grupul trofeul Mamaia Copiilor,un festival de muzica usoara pentru copii.Un alt loc 1 castigat a fost la “se cauta o vedeta”.Alaturi de Rainbow Kids a urcat pe scena teatrului de revista Constantin Tanase, unde in culise ,statea alaturi de mari artisti romani(Stela Popescu si Alexandru Arsinel).Cele mai multe concursuri de muzica pe care le-a castigat sunt cele organizate in Otopeni, “Primavara Otopeni”,concurs organizat anual de catre edilul orasului.
Piesa de suflet ,pe care a cantat-o foarte mult, este piesa Andei Calugareanu-“N-am noroc”.Aceasta piesa parca prefigureaza viitorul ei intr-o lume in care sunt promovate nonvalorile si pitipoancele ajutate de sintetizatorul de voce.Nu are o alta pasiune catre care sa-si indrepte asteptarile si munca pentru ca nu si-a dorit niciodata sa faca altceva decat muzica.
Un domn a vazut-o pe Youtube si datorita dumnealui a cantat de 2/3 ori intr-o cafenea. A trebuit sa renunte fiind minora, dar asa si-a implinit un vis. Acest domn a invitat-o de Halloween sa cante la Otopeni si atunci a primit si primii bani din cariera de solista.(Isi doreste foarte mult sa cante, sa fie vazuta de catre cineva care sa o ajute si sa o propulseze spre lumina reflectoarelor.).
O amintire draga ei este lagata de un concurs online de talente, organizat de catre celebrul Satana(toti pushtii au auzit de el), concurs unde s-a clasat pe locul secund si recomensa a fost un tricou funny, pe care l-a primit de la organizator.
Cam atat despre Binnk Bercescu. Este o pushtoaica draguta si sociabila, iubitoare de arta. Haideti sa o invitam prin liceele bucurestene sa cante. Haideti sa vedem daca cei din Xenopol doar se lauda ca au o artista talentata printre ei, ce ziceti?

Bianca Ladaru

One thought on “Binnk Bercescu. Azi,pe ea vreau sa v-o prezint.

Leave a Reply

