Nu te mai astept ,iubire :(

Razele timide ma scot din casa si ma invita sa strabat alene aleile parcurilor. Sub pavaza uunui cer albastru- dantelat si insotita de izul palcurilor de primule si toporasi, imi indrept pasii spre nicaieri.
Intr-un ochi de balta imi oglindesc chipul usor obosit si ochii verzi, ce poarta in ei dorul acela cu care m-am confruntat in ultimul timp.
Este un dor nebun , dor de frumos, de interzis, de tot ce nu pot sa am, dar imi doresc din strafundul inimii . Ma apasa zi de zi si doar sufletul meu stie toata lupta launtrica ce se da in mine in ultimul timp.
Ciripitul unor pasarele imi ridica privirea trista spre cer si un oftat adanc iese din inima-mi obosita si trista.
Am obosit sa te caut, iubire. Am renuntat. Ma declar invinsa si azi , sfasiata, depun armele. M-ai invins. Tu, cea pe care multi o descriu frumoasa si divina, tu m-ai invins. M-ai secatuit de puterea de a merge mai departe, de dorinta de a incerca si de speranta ca ” poate”.
Voi merge infranta si cu capul in jos prin lume si sa nu-ti treaca prin minte sa auzi cuvinte frumoase de la mine despre tine.
M-ai ranit, desi am vrut doar sa te cunosc; m-ai intinat, desi am vrut doar sa traiesc; m-ai umilit , desi am vrut doar sa-ti simt aroma. Tu, iubire, printesa rece a inimilor, esti fericita ca nimic din mine nu vrea sa te mai caute? Esti fericita pentru ca nu mai vreau sa te cunosc si refuz sa-mi las imaginatia sa guste din fructul tau?
Ai crezut ca toate dulcegariile si toate saruturile pe care le-am visat , ma vor face sclava ta?
Te-am cautat cu disperare in ochii scanteietori, in buzele dezmierdatoare, in cuvintele datatoare de speranta, in imbratisarile inflacarate si nu te-am aflat. Ai fost o fata morgana , un vis amagitor si m-am saturat sa mai cred in tine.
Daca existi cu adevarat, daca ma placi, daca ai nevoie de mine, cauta-ma! Sunt tot aici, in carcasa aceasta trupeasca. Cauta-ma si arata-mi adevarata ta fata. Fa-ma sa zbor catre cerul instelat, fa-ma sa stralucesc precum o super nova si nu te sfii ca am sa te intrec in frumusete.
Inima mea va fi fericita sa bata pentru tine. Ochii imi vor staluci fericiti privindu-te si bratele vor tremura de placere cand te vor imbratisa. Doar apari.
Nu vreau sa te mai caut pentru ca am obosit. Cauta-ma si arata-te.
Te voi recunoaste si ma voi abandona vrajita mrejelor tale. Pana atunci insa, nu vreau sa mai visez, refuz sa mai traiesc intr-o lume iluzurie. Fii serioasa si lasa-mi inima in pace pana apari, te rog! Si cand apari ti-o dau cadou, promit. Voi fii altarul tau fara sa am puterea sa cracnesc.
O singura dorinta am: atunci cand vii, atunci cand imi vei fura inima iremediabil, atunci , numai atunci, da-mi sansa sa fiu cea mai fericita muritoare de pe Pamant.                       

Bianca Ladarunu te mai astept

Leave a Reply

