Amintirile si ecourile lor melancolice…

Odihninundu-ma dupa masa de pranz,am  discutat cu tata.Orice.Apoi a ajuns sa imi povesteasca momente din copilaria lui,de cum 50 de ani. 🙂 Imi povestea despre cum se juca,cu toti pustanii de o seama cu el,de pe ulita,despre cum se ardea pe gura cu paine proaspata,cum astepta nerabdator coacerea rusuroiului (un fel de colacel  ce se facea odata cu painea,era sarat,cu coaja crocanta,foarte bun). Am stat si am ascultat. Mi se parea foarte interesant.

Fiindca am ciudatul obicei de a studia mimica fetei unei persoane in cel mai mic detaliu,mi-am dat seama ca ochii ii straluceau,in timp ce imi povestea. Zambea cu melancolie si suradea.
Indiferent daca suntem adolescenti sau oameni in varsta,daca traim din plin fiecare secunda a vietii,sau nu, vine cateodata sentimentu’ ala ciudat,cand ne gandim la trecut,dar nu cu parere de rau. Ne gandim la ce a fost,la ce am facut. :)) Am vrea,dar nu prea,sa dam timpul inapoi,sa retraim ce am trait odata,cand am fost copii. Sa nu mai avem nici o grija,sa credem in ,Mos Craciun,zane,povesti,duhul magic din lampa…
Nu  de putine ori imi aduc aminte ce faceam cu prietenii,cand eram mic copil. Imi amintesc cum furam pere de la vecinul din ograda,cum luam cirese de la vecinul de peste drum,cum ne strangeam mai multi si ne jucam de-a fatea ascunselea(noi ziceam mata ascunsa) pana tarziu in noapte(era interesant faptul ca ne schimbam hainele intre noi si pacaleam persoana care ne cauta)si multe altele.
Nu sunt genul de persoana care traieste in trecut,dar sunt de parere ca amintririle ramn vii in suflet.Este bine pentru suflet sa mai arunci,din cand in cand,o privire in trecut,la tot ce a fost candva.
Tu ce parere ai?
Ne citim curand!

~Daia

                                358488937188040041_d80b3ba9c75f.........
Leave a Reply

