Salutare. Sunt Bianca Ladaru, am 17 ani si sunt din Bucuresti.

coperta     Salutare. Sunt Bianca Ladaru, am 17 ani si sunt din Bucuresti.

Imi place foarte mult sa scriu si mi-am descoperit aceasta pasiune cand aveam 9 ani si atunci mi s-a remarcat prima data inclinatia catre scris. Am perseverat participand la concursuri nationale de creatie literara si scriind pentru mine(intentionez sa public ceva, ceva ce ma reprezinta si in care stiu ca va veti regasi multi dintre voi).

Acum cateva luni am gasit pe internet un ziar online, ziar cu care am colaborat o vreme.Acest ziar online a fost, intr-un fel, o rampa de lansare pentru mine si am reusit sa ma fac oarecum cunoscuta pentru cativa dintre voi.

Pe langa scris, imi mai place(la fel de mult), sa joc sah.Am invatat primele mutari de la tatal meu, pe cand aveam doar 5 ani si, de atunci, am ajuns destul de sus(zic eu).Am trei cupe, de care sunt mandra tocmai pentru ca in acele competitii am invins copii care luau lectii de sah, activau la club si imi era teama de ei.).

La cei 17 ani ai mei, inca visez mult. Sunt optimista, luptatoare, puternica si sigura pe mine.Am foarte putini prieteni adevarati(cine are multi?) si urasc foarte mult minciuna, ipocrizia, fatarnicia.Nu pot sa mint; intotdeauna spun lucrurilor pe nume si tocmai de aceea nu am un cerc mare in jurul meu.Prefer sa fiu inconjurata de oameni simpli, open mind si pentru care mecanismul de “perie umana” sa nu functioneze.

Mi-am facut acest blog tocmai din cauza multelor probleme pe care le-am avut cu cei din jur, probleme pe care le voi evidentia in fiecare postare, sau atunci cand voi simti nevoia si, sper sa ajut pe multi dintre voi sa deveniti puternici si increzatori in fortele proprii.

Cam atat despre mine.Urmariti-ma si ma veti descoperi mai mult cu fiecare articol pe care-l veti citi.

Va astept cu pareri :*

Bianca Ladaru

One thought on “Salutare. Sunt Bianca Ladaru, am 17 ani si sunt din Bucuresti.

Leave a Reply

