Hai sa facem cunostinta!

Buna,draga  cititorule si  bine  te-am  gasit pe  acest micut  blog!

Eu  sunt  Daiana,o  adolescenta simpla,de  apoape  16  ani.

Sunt  dintr-o  localitate de  provincie  din  judetul  Arad  si am  crescut  la  tara.

Sunt  o  tipa  vesela,efervescenta,mereu  in  cautare  de  aventura.  O  persoana  extraordinar  de echilibrata- “alba” dar  in  acelasi  timp  “neagra” ca  si  ing si  yang.Imi  place  sa  fiu  realista  dar  in  acelasi  timp am  obiceiul  sa  vad  o  oportunitate  din  fiecare  sansa oferita. Tind  sa  fiu  fragila,dar  niciodata  nu  arat  acest  lucru  si  nu  stiu  cum  se  face  ca  m-am  obisnuit  sa  ajut  fara  sa  astept  nimic  in  schimb.  Pur  si simplu  ma  face sa  ma  simt  bine fiindca  am  ajutat  pe  cineva la  nevoie,indiferent  daca  acea  persoana  imi  este  cunoscuta  sau nu.Sunt  o  fata rebela, cu  capul  pe  umeri  care  stie  ce  sa  ceara  de  la  viata,dar care  cateodata  devine foarte  melancolica,depresiva  si  visatoare. Am  zile  in  care  pur  si  simplu  sunt  instabila  psihic si  nici  eu nu-mi  dau  seama ce  se  intampla  cu  mine.  Zile  in  care  pur  si  simplu  imi  pierd  cumpatul  si  iincep  sa  plang. Sau zile  in  care nu  stiu  ce  sa  fac  cu  viata  mea.Am  impresia ca  ma  cunosc  foarte  bine,dar  cateodata   sunt chiar surprinsa  de  mine  insumi.  De  exemplu  zilele  trecute  am  aflat  ca  imi  place  sa  fac  excursii  lungi  cu  bicicleta  prin  natura, si  chiar  am  hotarat  sa-mi cumpar  una mai  decenta. :))

Cat  despre  muzica  ascult  predominant  rock,dar  nici  celealate  genuri  nu-mi  displac,house-ul  fiind unul  favorit,de  asemenea.

In  rest  iubesc sa  citesc  si sa  scriu  si  totodata  imi  place  si  ceea  ce invat  la  scoala,adica economia.A! Obisnuiesc  sa  fac  la plictiseala  tot  felul  de  chestii  retardate.  Cateodata  ma  plimb aiurea prin  toata  casa  si  fredonez  melodii  intregi  sau fac mash-up-uri. E  uluitor  cum   putem  tine  minte  versuri  intregi,dar  nu  si  o  amarata  de  formula  matematica.

Tin  sa  recunosc  ca  sunt  o  pasionata  de  stiinte. Mi se  pare  de-a  dreptul  uluitor  cum  totul  are  un  rost bine  calculat..O  alta  pasiune  a  mea  este  scrisul… Pe  langa  acest  micut  blog mai  am  unul   personal  si,in rest,colaborezcuunziaronlinerit  cu  adevarat  pasiunea  pentru  scris  acum  vreo  2  ani.             Desi  ma  inteleg  bine  cu  multa  lume,am  un  cerc  restrans  de  3-4  prieteni  din  copilarie   care  reprezinta  foarte  foarte (x23)  mult  pentru  mine.

Mai  am  un  blog  personal  si  colaborez  cu  un  ziar  online.Mi-am  descoperit  cu  adevarat  pasiunea  pentru  scris  acum  vreo  2  ani.

Ceea ce  ti-am  spus  este  doar  o   picatura  dintr-un  ocean,asa ca  te  invit  sa mi  te  alaturi in  goana  mea  prin  viata, daca vrei  sa  ma  cunosti  mai  bine.

Ne  citim  peste  cateva  zile! Pupici! :***

P.S. Asta-s eu! 😉 Nu-i  asa  ca-s  saxy??

11174878_1576296609317154_7020387616798241601_n

4 thoughts on “Hai sa facem cunostinta!

Leave a Reply

